NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » » REGULAMIN

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Regulamin

Administrator
  
Administrator
10.06.2012 12:17:30
poziom 3



Grupa: Administrator 

Posty: 109 #954823
Od: 2012-6-10


Ilość edycji wpisu: 1
Regulamin Forum


Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
-Administrator - osoba zarządzająca forum i czuwająca nad jego właściwym funkcjonowaniem, posiadająca również funkcję moderatora każdego działu forum.
-Moderator - osoba strzegąca porządku w powierzonym mu dziale forum. Moderator może w określonych przypadkach zmieniać, usuwać lub blokować posty/tematy użytkowników.
-Post - informacja, pytanie, odpowiedź, głos w dyskusji lub jakikolwiek inny materiał zamieszczony na forum przez użytkownika.
-Avatar - niewielki obrazek określający użytkownika forum.
-IP, adres IP - liczbowy ciąg identyfikujący komputer w sieci.


§1 Przepisy ogólne
1.Niniejszy dokument zwany dalej regulaminem, określa zasady i warunki które określają korzystanie z Forum.
Każdy użytkownik rejestrujący się, przeglądający treści zamieszczone na forum, lub w inny sposób korzystający z treści, jak i samego Forum zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu.
2. Użytkownik nie może tłumaczyć się ani zasłaniać nieznajomością Regulaminu, w szczególności w przypadku podjęcia działań Administracji.
3. Rejestracja
Rejestrując się na forum akceptujesz regulamin i zobowiązujesz się do jego przestrzegania.
4. Administratorzy i Moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za prezentowane przez innych użytkowników treści. Oczywiście wszelkie treści niezgodne z prawem będą bezwzględnie kasowane.

§2 Niedozwolone treści, linki i odpowiedzialność.

1. Posty/Tematy/Podpis/Awatar
Zabrania się umieszczania na forum treści związanych z przemocą, pornografią, treści obrażających innych użytkowników, treści ukazujących nienawiść rasową lub religijną, zamieszczania wszelkich rodzai cracków czy seriali, treści dotyczących hazardu czy kasyn, treści dotyczące niedozwolonych substancji i akcesoriów związanych z narkotykami, ref linków (z wyłączeniem działów, które na to zezwalają po podaniu czystego klikalnego linku), linków do serwisów konkurencyjnych oraz wszelkie inne treści, które są nielegalne, propagują nielegalne czyny lub naruszają prawa innych osób.
Maksymalny dopuszczalny rozmiar obrazka w sygnaturze to 400x150. Nieprzestrzeganie będzie skutkować upomnieniem na PM przez moderatora, a w razie nie dostosowania się- usunięciem sygnatury + ostrzeżeniem.

2.Użytkownik zamieszczający na forum linki do plików( w szczególności do filmów,plików muzycznych) informacje o źródle pliku, treści stanowiące dobra osób trzecich i przejaw artystycznej twórczości oświadcza, że ma prawo do rozpowszechniania takich plików od autora, jest autorem tych plików lub nabył takie autorskie prawo majątkowe lub niemajątkowe.

3. Odpowiedzialność
Użytkownik który nie stosuje się do ustępu drugiego tego paragrafu, może narazić się na odpowiedzialność karną, jak i interwencję Administracji w postaci zablokowania konta.
Administratorzy i Moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za prezentowane przez innych użytkowników treści. W razie sporów, wątpliwości czy sytuacji spornych stosuje się zdanie pierwsze tego ustępu.
Użytkownik ma możliwości wysłania prośby o deaktywacji konta w serwisie (tj. utraty do niego praw), w tym celu należy napisać wiadomość e-mail pod adres account@zarabiam.com o tytule "Prośba o dezaktywacje".

4. Multikonta
Zakazuje tworzenia multikont w nieuzasadnionych administracji przypadkach.


5. Zakazy
Zabronione jest umieszczania na forum propozycji stron www z wyjątkiem działu Zareklamuj swoją www, pomocy prywatnej poza forum, reklamowanie lub promowanie swojej działalności bez porozumienia z administracją. Zgodę na reklamowanie lub promowanie swojej działalności na forum w jakiejkolwiek formie wydać może jedynie Administrator do którego należy się w tej sprawie zwrócić za pośrednictwem systemu Prywatnych Wiadomości (PW) lub e-maila.

§3 Dyskusja na forum

1. Nowe tematy.
Tematy należy zakładać w odpowiednim dziale. Każdy dział zaopatrzony jest niewielkim opisem, który należało by przeczytać . W razie wątpliwości, co do wyboru odpowiedniego forum, można zasięgnąć porady moderatora lub temat umieścić w dziale Off Topic - w razie potrzeby temat zostanie przeniesiony.
Przed założeniem nowego tematu użyj funkcji 'szukaj' w celu uniknięcia powtarzających się tematów.

2. Nazwa tematu
W nazwie tematu musi być zawarty krótki opis problemu czyli np. "Płatności Paypal - co i jak?". Zabrania się natomiast tematów typu "Pomocy!!!!!!!111".

3. Spam/Flood
Zabronione jest zakładanie kilku tematów o tej samej treści (zawartości).

4. Nabijanie
Prosimy o nie pisanie postów typu : "nie ten dział", "już było", "zaraz dostaniesz bana", wystarczy zaraportować posta poprzez przycisk [Obrazek: postbit_report.gif].

5. Reputacja za rejestracje
Reputacje za rejestracje przyznajemy wyłącznie w dziale Refback.

6. Kasowanie tematów
Jeśli uważasz że pewien post lub temat powinien zostać skasowany, użyj przycisku "zgłoś" przy nim [Obrazek: postbit_report.gif].

§4 Inne

1. Reputacja.
Punkty reputacji należy przyznawać z rozsądkiem.
Tyczy się to zarówno pozytywnych jak i negatywnych punktów.
Punktów reputacji nie stosujemy jako walutę handlowa przykład: "zarejestruj się tutaj a dostaniesz reputa", jedynym wyjątkiem tej reguły jest dział REFBACK.

2. Notki/upomnienia moderatora.
Na forum obowiązuję bezwzględny zakaz edytowania (usuwania) własnych postów w sposób wymazujący treść, którą z jakiegoś powodu uprzednio dodał moderator (np. upomnienie).


3. Prawa administracji
Administracja zastrzega sobie prawo do zmian hasła, zablokowania konta, zmian awatarów, nicków, lub innych treści czy funkcji związanych z kontami użytkowników forum bez podania przyczyny w szczególności na skutek złamania zasad regulaminu. Administracja ma prawo do wysyłania ofert reklamowych - użytkownik ma prawo do wyłączenia możliwości otrzymywania wiadomości e-mail w panelu użytkownika. Rejestrując się na forum zgadzasz się na otrzymywanie informacji reklamowych o polecanych produktach, ekskluzywnych promocjach oraz wydarzeniach i sprawach z nimi związanych.

Gdy obstawisz mecz '' w czasie rozpoczęcia zakazana jest edycja postu.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » » REGULAMIN

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny

euro 2012Mini Chat na stronę